Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr Serhiiovych2010-12-222010-12-222004Тєлєтов, О.С. Можливості маркетингу в ресурсозбереженні [Текст] / О.С. Тєлєтов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2004. - №9(68). - С. 230-236.0000-0001-9977-2294http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1128In article the resource saving problem is considered. The condition analysis of some branches of a manufacturing Ukraine’s industry is carried out. Shown, that the power saving question is sharpest stands in electric power industry and one of its decisions is the application of the marketing approach. Clause is intended for the experts in area resource saving, marketing specialists, scientists - researchers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1128ukcneмаркетингресурсозбереженняресурсосбереженияМожливості маркетингу у ресурсозбереженніArticle