Летуновська, Наталія ЄвгенівнаЛетуновская, Наталия ЕвгеньевнаLetunovska, Nataliia YevhenivnaЦуненко, С.М.2017-01-172017-01-172016Летуновська, Н.Є. Передумови розвитку екологічного маркетингу в Україні[Текст] / Н.Є. Летуновська // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 115-117.0000-0001-8207-9178http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49257Екологічний маркетинг в Україні знаходиться на початковій стадії розвитку. При цьому все більша кількість підприємств звертає увагу на екологічні проблеми. Тим самим вони намагаються використовувати у виробництві лише екологічно чисті матеріали та новітні технології при виробництві, які не спричиняють шкоду навколишньому середовищу. Населення України також почало більш детально звертати увагу на екологічні товари та усвідомлювати важливість екологічної безпеки, проте обізнаність населення щодо особливостей екологічного споживання продукції знаходиться все ще на недостатньому рівні. Необхідно інформувати суспільство про важливість збереження довкілля та про катастрофічний екологічний стан в Україні.ukcneекологічний маркетингэкологический маркетингenvironmental marketingзабрудненнязагрязненияpollutionПередумови розвитку екологічного маркетингу в УкраїніTheses