Літнарович, Руслан МиколайовичЛитнарович, Руслан НиколаевичLitnarovych, Ruslan Mykolaiovych2011-02-082011-02-082009Літнарович Р.М. Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5 [Текст] // Р.М. Літнарович // МЕГУ. - 2009. - 100 с.ББК 74.5Л 64УДК 519.876.5http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807Після проведення екзаменаційної сесії студенти провели експертну оцінку і була отримана зведена таблиця за результатами анкетування. Даний базовий курс вивчало 38 студентів. Це дало змогу провести аналіз педагогічного експери-менту на основі вивчення множинної регресії для коригу-вання і оптимального розподілу матеріалу та більш деталь-ного і повного представлення педагогічної ситуації, що складалася в процесі вивчення базового курсу. Зрозуміло, що всі процеси дидактики розглядалися у взаємозв’язку.Явище, яке залежить від багатьох факторів, можна опи- сати за допомогою множинної регресії. Дослідивши взаємозв’язок рівнів засвоєння знань студентів і ступенів абстракції у досліджуваному семестрі, побудувавши стохастичний зв’язок між ними і з’ясувавши адекватність побудованої математико-педагогічної моделі на основі отриманих даних , цілком можливо з деякою вірогідністю прогнозувати майбутнє. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807Явление, которое зависит от многих факторов, можно опи- сать с помощью множественной регрессии. Исследовав взаимосвязь уровней усвоения знаний студентов и степеней абстракции в исследуемом семестре, построив стохастическую связь между ними и выяснив адекватность построенной математико-педагогічної модели на основе полученных данных, весьма возможно с некоторой достоверностью прогнозировать будущее При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807Phenomenon which depends on many factors, it is possible opi- sati by multiple regression. Probing vzae-mozv’yazok levels of mastering of knowledges of students and degrees of abstraction in the probed semester, building stokha-stichniy connection between them and finding out adequacy of the built математико-педагогічної model on the basis of findings, very possibly with some authenticity to forecast the future. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807ukcneосновитеоретико-методологічнібазова дисциплінанаукова школаосновытеоретико-методологическиебазовая дисциплинанаучная школаbasestheoretico-methodologicalbase disciplinescientific schoolТеоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5.Book