Бабіч, О.С.Гайдай, В.О.Каракулова, Т.Ж.2023-07-312023-07-312023Бабіч О.С., Гайдай В.О., Каракулова Т.Ж. Створення концепції інформаційної кампанії з медіаграмотності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 061 – журналістика / наук. кер. І. В. Сипченко. Суми: Сумський державний університет, 2023. 24 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92694Робота складається зі Вступу, Пояснювальної записки, представленої двома розділами, Списку використаних джерел, що налічує 18 джерел, Інформаційного проєкту, що представлений розробленою концепцією інформаційної кампанії з медіаграмотності, Висновків. Cтворена концепція інформаційної кампанії з медіаграмотності є доцільною та актуальною сьогодні, її можна проводити для будь-яких цільових груп і в різних регіонах. Деякі заходи можуть бути представлені в інших інформаційних та освітніх кампаніях. Концепція загалом чи окремі її частини будуть цікавими та актуальними в освітніх закладах, для регіональних управлінь молоді та спорту, для свідомих громадян задля формування критичного мислячого суспільства. Сьогодні споживачі інформації активно користуються не лише засобами масової інформації, а й надають перевагу багатьом соціальним мережам та месенджерами, щоб швидко зібрати потрібний контент із різних джерел, однак зупинитися на важливому і достовірному джерелі не завжди вдається. Тому важливо розуміти, яку ж інформацію варто споживати, і які платформи її поширення обирати. Ці чинники і визначають актуальність обраної теми.ukcneінформаційна кампаніяinformation campaignмедіаmediaмедіаосвітаmedia educationСтворення концепції інформаційної кампанії з медіаграмотностіThe creation of the concept of an information campaign on media literacyBachelous paper