Клешньова, Д.А.2021-01-112021-01-112020Клешньова, Д. А. Прагматичний аспект перекладу рекламних текстів: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська / наук. кер. Г. В. Чуланова. Суми : СумДУ, 2020. 63 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81506Мета даної роботи полягає в дослідженні та вивченні характерних особливостей перекладу рекламних тексті. Теоретичне значення: дослідження полягає в тому, що в даній роботі аналізується специфіка перекладу рекламних текстів, а також дослідити їх характерні особливості.Цель данной работы заключается в исследовании и изучении характерных особенностей перевода рекламных тексте. Теоретическое значение: исследования заключается в том, что в данной работе анализируется специфика перевода рекламных текстов, а также исследовать их характерные особенности.Goal of this work is to study and study the characteristic features of the translation of advertising text. Theoretical meaning: The theoretical significance of the study is that this paper analyzes the specifics of the translation of advertising texts, as well as to explore their characteristics.ukcneрекламаadvertisingслоганsloganпрагматикаpragmaticsперекладацькі трансформаціїпереводческие трансформацииtranslation transformationsПрагматичний аспект перекладу рекламних текстівPragmatic aspect of translation of advertising texts translationMasters thesis