Косяненко, Д.Е.2020-06-252020-06-252020Косяненко, Д.Е. Психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / Д.Е. Косяненко; наук. керівник А.Д. Чепелюк. – Суми: СумДУ, 2020 – 31 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78240Захист англійською мовоюМета: вивчення та аналіз психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов, вивчення психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Зміст: у першому розділі розглянуті теоретичні засади основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. У другому розділі проаналізовано психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку, їх особливості. Надані рекомендації щодо формування іншомовної комунікативної компетенції учнів молодших класів. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.Цель: изучение и анализ психолого-педагогических основ обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Теоретическое значение: систематизация теоретических предпосылок, изучение психолого-педагогических основ обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Содержание: в первом разделе рассмотрены теоретические основы обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Во втором разделе проанализированы психолого-педагогические основы обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста, их особенности. Даны рекомендации по формированию иноязычной коммуникативной компетенции учащихся младших классов. В выводах проводится анализ проведенной работы и полученных результатов.Goal: study and analysis of the psychological and pedagogical basis of foreign language teaching to primary school children. Theoretical meaning: systematization of theoretical preconditions, study of the psychological and pedagogical basis of foreign language teaching to primary school children. Content: The theoretical foundations of teaching a foreign language to primary school children are considered in the first section. In the second section the psychological and pedagogical bases of teaching a foreign language to children of primary school age, their features are analyzed. Recommendations for the formation of foreign language communicative competence of junior students are provided. The conclusions are an analysis of the work done and the results obtained.ukcneнавчанняобучениеlearningіноземна моваиностранный языкforeign languageпочаткові класиначальные классыelementary schoolформування іншомовної компетенціїформирование иноязычной компетенцииformation of foreign language competenceчитаннячтениеreadingписьмоwritingговорінняговорениеspeakingмотиваціямотивацияmotivationметодиметодыmethodsзасобисредстваtoolsПсихолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного вікуPsychological and Pedagogical Basis of Foreign Language Teaching to primary school childrenBachelous paper