Сивоконь, В.В.Шовкопляс, Оксана АнатоліївнаShovkoplias, Oksana Anatoliivna2024-05-312024-05-312024Сивоконь В. В., Шовкопляс О. А. Потокове навчання та генерація ситуацій із використанням віртуальних тренажерів // Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів : матеріали ХІІ науково-методичної конференції, м. Суми, 16-17 травня 2024 р. / за заг. ред. Л. В. Однодворець. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 11-15.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95469Авторами розроблена інформаційна технологія створення віртуальних тренажерів на основі скінченного автомата з додатковою пам’яттю. Гіпотеза дослідження передбачала наявність статистично значущих переваг за такими показниками як абсолютний приріст оцінки, економія часу, вплив на мотивацію до навчання та повнота моделювання задачі. Для підтвердження педагогічної ефективності нової технології на кафедрі комп’ютерних наук проведений освітній експеримент «Ефективність застосування в освітньому процесі віртуальних навчальних тренажерів на основі автоматних моделей» у рамках дисципліни «Математичні методи дослідження операцій». Його методика передбачала 5 етапів: вивчення теорії, поточне тестування, робота з тренажером, підсумкове тестування та анкетування.ukcneпотокове навчаннявіртуальні тренажериінформаційна технологіяstreaming learningvirtual simulatorsinformation technologyПотокове навчання та генерація ситуацій із використанням віртуальних тренажерівTheses