Чуланова, Галина ВалеріївнаЧуланова, Галина ВалериевнаChulanova, Halyna ValeriivnaАртюх, В.В.2017-12-042017-12-042017Артюх, В.В. Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування [Текст] / В.В. Артюх, Г.В. Чуланова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 5-7.0000-0001-9961-0308http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64414У сучасних умовах розвинених ринкових відносин реклама перестає бути суто економічним атрибутом. Вона не лише створює нові потреби у товарах, але й формує соціальні цінності, естетичні смаки, стиль життя людини та ін.ukcneрекламний текстрекламный текстadvertising textневербальні елементиневербальные элементыnon-verbal elementsлексичне оформленнялексическое оформлениеlexical designРеалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчуванняTheses