Перешивайло, Д.І.2025-06-302025-06-302025Перешивайло Д. І. Маркетинг банківських продуктів і послуг : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. А. Ю. Семеног. Суми : Сумський державний університет, 2025. 50 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99448Структура та обсяг кваліфікаційної роботи: включає теоретичний огляд, аналітичне дослідження та шляхи поліпшення кредитного портфеля банку. Основний акцент у роботі зроблено на структурний аналіз кредитного портфеля банку АТ «Ощадбанк». Метою даної роботи є комплексно проаналізувати теоретичні засади, методичні підходи та практичні аспекти покращення маркетингу банківських продуктів і послуг.Structure and scope of the qualification work: includes a theoretical review, analytical research and ways to improve the bank's loan portfolio. The main emphasis in the work is on the structural analysis of the loan portfolio of the bank JSC "Oschadbank". The purpose of this work is to comprehensively analyze the theoretical foundations, methodological approaches and practical aspects of improving the marketing of banking products and services.ukcneбанкbankмаркетингmarketingпродукти і послугиproducts and servicesаналізanalysisоцінкаratingМаркетинг банківських продуктів і послугBachelous paper