Маланчук, Тетяна ВасилівнаМаланчук, Татьяна ВасильевнаMalanchuk, Tetiana Vasylivna2021-02-082021-02-082020Маланчук Т.В. Відповідальність соціальної мережі як розповсюджувача комерційної реклами // Правові горизонти. 2020. №24. С. 41-46. DOI: http://www.doi.org/10.21272/legalhorizons.2020.i24.p410000-0003-4583-8838https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82048У статті досліджуються питання щодо меж участі держави і впливу правового регулювання на розвиток Інтернету взагалі і соціальних мереж зокрема. Зроблено спробу визначити характер і міру регулювання поширення інформації через соціальні мережі, а також доцільність контролю над віртуальним простором з боку держави. Проведено аналіз існуючих правових норм щодо регулювання реклами в мережі Інтернет з урахуванням особливостей реклами в соціальних мережахThe article examines the limits of state participation and the impact of legal regulation on development of the Internet in general and social networks in particular. An attempt is made to determine the nature of and the degree of regulation of the dissemination of information through social networks, as well as the appropriateness of control over cyberspace by the state. The analysis of the existing legal norms concerning regulation of advertising on the Internet, taking into account the peculiarities of advertising in social networksukCC BY 4.0соціальні мережісоциальные сетиsocial networksінтернет-рекламаинтернет-рекламаonline advertisingелектронна комерціяэлектронная коммерцияe-commerceправове регулюванняправовое регулированиеlegal regulationрекламаadvertisingВідповідальність соціальної мережі як розповсюджувача комерційної рекламиArticle