Ущаповська, Ірина ВасилівнаУщаповская, Ирина ВасильевнаUshchapovska, Iryna Vasylivna2021-01-182021-01-182020Ущаповська І.В. Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик [Текст] / І.В. Ущаповська // Освіта та наука: пам'ятаючи про минуле, творимо майбутнє: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 23–25 вересня 2020 р.). - Київ: НПУ им. М.П. Драгоманова, 2020. – С. 268-271.0000-0001-9746-5581https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81635Назва є важливим комунікатором бренду, а лінгвістичні аспекти дозволяють надавати назві нового семантичного відтінку. Маркетинг проєктує назви, а лінгвістика у свою чергу надає комплекс інструментів для створення цих назв з метою впливу на свідомість споживача. Отже, у процесі створення назви бренду виявляється зв’язок маркетингу та лінгвістики. Назві бренду притаманний збіг основних маркетингових та лінгвістичних функцій, що підтверджує її двоаспектність як функціонально-смислової єдності мови бренду.Название является важным коммуникатором бренда, а лингвистические аспекты позволяют предоставлять названии нового семантического оттенка. Маркетинг проектирует названия, а лингвистика в свою очередь предоставляет комплекс инструментов для создания этих названий с целью воздействия на сознание потребителя. Итак, в процессе создания названия бренда проявляется связь маркетинга и лингвистики. Имени бренда присущ совпадение основных маркетинговых и лингвистических функций, подтверждает ее двоаспектность как функционально-смыслового единства языка бренда.The name is an important communicator of the brand, and linguistic aspects allow to give the name a new semantic nuance. Marketing designs names and linguistics in turn provides a set of tools to create these names to influence consumer consciousness. Thus, in the process of creating a brand name, the connection between marketing and linguistics is revealed. The brand name is characterized by the coincidence of basic marketing and linguistic functions, which confirms its ambiguity as a functional and semantic unity of the brand language.ukcneбрендbrandбренд-комунікаціябренд-коммуникацияbrand communicationназва брендуназвание брендаbrand nameнеймінгнеймингnamingмова брендуязык брендаbrand languageНазва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристикTheses