Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaГорбань, Н.С.2011-10-122011-10-122008Горбань, Н.С. Підходи до розуміння поняття маркетингової стратегії [Текст] / Н.С. Горбань, О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 9-10.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18650ukcneмаркетингова стратегіямаркетинговая стратегияmarketing strategyПідходи до розуміння поняття маркетингової стратегіїTheses