Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr Serhiiovych2018-02-212018-02-212017Тєлєтов, О.С. Маркетингові підходи до систем розробки та випуску інноваційних товарів [Текст] / О.С. Тєлєтов // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях: матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції м. Суми, 22-26 травня 2017 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 15-16.0000-0001-9977-2294http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66720Як відомо, маркетинг є процесом винаходу, проектування й виробництва продукту, мистецтво ціноутворення на нього та загальною методологією його продажу. Інакше — це здатність надання вироблюваному продукту чи послузі чогось нового (інновації), що привертає до себе увагу. Тобто, всі цінні зміни в діяльності компанії і є маркетинг. На жаль, багато служб маркетингу ще досі беруть готовий продукт чи послугу й витрачають гроші на те, щоб розповісти наскільки терміново він потрібний споживачеві, хоч якщо на підприємстві-виробнику справи йдуть погано — це провина ТІР- менеджменту й проблема здебільшого полягає в тому, що він не займається маркетингом своєї продукції, як потрібно.ukcneмаркетингmarketingтехнічні інноваціїтехнические инновацииtechnical innovationsдешевизнаcheapnessМаркетингові підходи до систем розробки та випуску інноваційних товарівTheses