Красуля, Алла ВікторівнаКрасуля, Алла ВикторовнаKrasulia, Alla ViktorivnaШумило, А.2021-07-052021-07-052021Красуля А., Шумило А. Англомовні рекламні повідомлення: лінгвостилістичні аспекти перекладу // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали ІХ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, 15–16 квітня 2021 р. - Суми : Сумський державний університет, 2021. С. 70-74.0000-0003-2048-1879https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84375У світі, де конкуренти відчайдушно змагаються за увагу потенційного клієнта, слоган компанії чи бренду є важливою передумовою для досягнення поставлених цілей, а саме: заохочування придбати товар чи скористатися послугою. Мета нашого дослідження – проаналізувати лінгвостилістичні засоби увиразнення англомовних рекламних гасел, а саме епітет, метафора і каламбур, а також охарактеризувати особливості їх перекладу на українську мову. Актуальність дослідження полягає у тому, що максимізація впливу рекламного повідомлення на споживача уможливлюється не лише завдяки аудіо-візуальному контенту, а перш за все, завдяки використанню спеціальних лінгвістичних ресурсів. Таким чином, створення ідеального слогану, який вдало підкреслить сильні сторони бренду і забезпечить конкурентоспроможність, залежить від вибору вдалої риторичної фігури.ukinc10перекладангломовні рекламні повідомленнялінгвістикаtranslationenglish advertising messageslinguisticsпереводанглоязычные рекламные сообщениялингвистикаАнгломовні рекламні повідомлення: лінгвостилістичні аспекти перекладуTheses