Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychБезноєва, Анна ВадимівнаБезноева, Анна ВадимовнаBeznoieva, Anna Vadymivna2011-03-102011-03-102006Тєлєтов, О.С. Основи політичного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов, А.В. Безноєва // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №2. — С. 66 - 75.0000-0001-9977-2294http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616Розглядаються політичні проблеми за допомогою концепції маркетингу, яка в останній час отримала значний розвиток. Автори провели оцінку динаміки політичних подій, використовуючи методи маркетингових досліджень та розглянули відповідний вплив інструменту просування на виборців. Стаття підтверджує спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616Рассматриваются политические проблемы с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие. Авторы провели оценку динамики политических событий, используя методы маркетинговых исследований, и рассмотрели соответствующее влияние инструмента продвижения на избирателей. Статья подтверждает общие закономерности развития экономических и социальных систем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616ukcneполітичний маркетингполитический маркетингpolitical marketingконцепція маркетингуконцепция маркетингасoncept marketingОснови політичного маркетингуArticle