Скарлупіна, Юлія АнатоліївнаСкарлупина, Юлия АнатольевнаSkarlupina, Yuliia Anatoliivna2017-03-172017-03-172016Скарлупіна, Ю.А. Змішане і перевернене навчання як інноваційні підходи до викладання іноземних мов у ВНЗ [Текст] / Ю.А. Скарлупіна // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Додаток 3 до Вип.36, Том 2 (18): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». - К.: Гнозис, 2016.-470 с. - С.152–158.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51255Організація навчального процесу у форматах змішаного або переверненого навчання широко використовується у практиці викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах в багатьох країнах світу. Серед переваг цих підходів слід назвати розширення спектру можливостей для самостійної роботи студентів, оптимізацію тайм-менеджменту під час аудиторних занять, а також підвищення мотивації студентів.Организация учебного процесса в форматах смешанного или перевёрнутого обучения широко используется в практике преподавания иностранных языков в высших учебных заведениях многих стран мира. Среди основных преимуществ данных подходов следует назвать расширение спектра возможностей для самостоятельной работы студентов, оптимизацию тайм-менеджмента в ходе аудиторных занятий, а также повышение мотивации студентов.Blended (or hybrid) and flipped learning methods are widely used nowadays as the innovative forms of organizing the learning process. Applying blended learning approach means that traditional classroom setting is combined with online tasks or using BYOD method. Flipped classroom, in its turn, is a pedagogical approach which means that the traditional classroom-based learning is inverted, so that students get the learning material before class, with lesson time then being used for discussions and problem-solving activities facilitated by the teacher. They are considered to be effective in the foreign languages teaching, for specific purposes in particular. Teachers from all over the world mention such advantages of these methods as the growing range of possibilities for the students’ independent work, time-management optimization (as far as the classroom lessons are concerned) and using digital technologies as one of the ways of raising the students’ motivation.ukcneзмішане навчаннясмешанное обучениеblended learningперевернене навчанняперевёрнутое обучениеflipped learningіноземні мовииностранные языкиforeign languagesінноваційні методи викладанняинновационные методы преподаванияinnovative teaching methodsмотиваціямотивацияmotivationЗмішане і перевернене навчання як інноваційні підходи до викладання іноземних мов у ВНЗBlended and flipped learning as innovative methods of foreign languages teaching in higher education establishmentsСмешанное и перевёрнутое обучение как инновационные методы преподавания иностранных языков в высших учебных заведенияхArticle