Соколова, Д.А.2025-01-132025-01-132024Соколова Д. А. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. В. В. Сулим. Суми : Сумський державний університет, 2024. 63 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97952Ключові аспекти маркетингової стратегії малих підприємств, особливо сироварень, вивчаються в контексті сучасної економічної ситуації та проблем, з якими вони стикаються. В результаті проведених досліджень було виявлено безліч проблем, пов'язаних з недостатньою адаптацією маркетингових стратегій до нових ринкових умов і обмеженим використанням каналів цифрового просування. Пропоновані рекомендації спрямовані на поліпшення маркетингових комунікацій, ефективне використання інтернет-платформ для залучення нових клієнтів і вдосконалення системи внутрішнього моніторингу ефективності маркетингових кампаній підприємства.ukcneмаркетингові стратегіїконкурентоспроможністьSWOT-аналізцифровий маркетингуправління маркетингомУдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємстваMasters thesis