Махнуша, Світлана МихайлівнаMakhnusha, Svitlana MykhailivnaМахнуша, Светлана Михайловна2010-12-142010-12-142010Махнуша С.М. Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку / С.М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №1. – С. 21-27.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/230In this article the author generalizes the concept of brand characteristics which influence its profitability and market positions. An approach to brand market positions estimation and defining the strategic targets of its development is proposed.У статті автором узагальнено бачення основних характеристик бренду, які впливають на його прибутковість та ринкові позиції. Запропоновано підхід до оцінки ринкових позицій бренду та визначення на його основі стратегічних орієнтирів його розвитку. // Русск. версия: В статье автором обобщено виденье основных характеристик бренда, которые влияют на его прибыльность и рыночные позиции. Предложен подход к оценке рыночных позиций бренда и определения на его основе стратегических ориентиров его развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/230ukcneбрендрозширення брендарозтягування брендавартість брендасила брендавідповідність брендаступінь популярності брендарасширение брендарастягивание брендастоимость брендасоответствие брендастепень популярности брендаbrandbrand expansionbrand extensionbrand valuebrand powerbrand relevancebrand awarenessОцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвиткуОценка рыночных позиций бренда и определение стратегических ориентиров его развитияBrand market positions estimation and defining the strategic targets of its developmentArticle