Оніщенко, Маргарита ЛеонідівнаОнищенко, Маргарита ЛеонидовнаOnishchenko, Marharyta Leonidivna2014-11-132017-09-262014-11-132017-09-262014Гончарова М.Л. Сутність маркетингу: індустріальна та постіндустріальна ера [Електронний ресурс] / М.Л. Гончарова // Міжнародна науково-практична конференція «Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики» 25-26 вересня 2014 року. Харківський інститут банківської справи УБС НБУ. Режим доступу - http://khibs.edu.ua/c.php?nm=1003&id_punkt=56.0000-0001-5922-4840http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59717На сьогодні світові тенденції виробництва, свідчать, про те, що на зміну індустріальному суспільству прийшло інформаційне, або постіндустріальне. В індустріальну еру, щоб вистояти в конкуренції виробників на ринку, щоб гарантувати своєму підприємству фінансовий успіх, треба було насамперед скорочувати витрати виробництва.Today, world trends in production, suggest that on the change of industrial society came informational, or postindustrial In the industrial era, to withstand competition manufacturers in the market to guarantee their company financially success, it was necessary first of all to reduce production costs.ukcneмаркетингіндустріальнийmarketingindustrialСутність маркетингу: індустріальна та постіндустріальна ераThe essence of marketing: industrial and post-industrial eraArticle