Яненко, Ярослав ВасильовичЯненко, Ярослав ВасильевичYanenko, Yaroslav Vasylovych2015-03-252015-03-252014Яненко, Я.В. Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів [Текст] / Я.В. Яненко // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Десятої міжнар. наук.-практ. конф., Суми, 14-15 травня 2014 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 70-73.0000-0003-2468-6636http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39042У статті визначено особливості створення корпоративних міфів та їх застосування в рекламі брендів. Проаналізовано чинники ефективного просування брендів. Особливу увагу приділено розгляду складових корпоративної міфології на основі прикладів реклами відомих брендів.The article deals with features of creation of corporate myths and their use in advertising of brands. The article proves the importance of the factors of effective brand promotion. Special attention is paid to consideration of components of corporate mythology.ukcneбрендкорпоративний міфрекламаadvertisingbrandcorporate mythКорпоративні міфи як засіб рекламування брендівArticle