Любчак, Владислав ВiкторовичЛюбчак, Владислав ВикторовичLiubchak, Vladyslav ViktorovychХоменко, Л.М.2015-10-122015-10-122015Хоменко, Л.М. Огляд сучасних маркетингових методів для підвищення якості медичної допомоги / Л.М. Хоменко, В.В. Любчак // Актуальні питання теоретичної та практичної медицини : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 23-24 квітня 2015 р. / Н.В. Деміхова. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 298-299.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42259Необхідність використання маркетингових досліджень у системі управління охороною здоров'я обумовлена, тим, що вони дозволяють проаналізувати нинішній стан тієї чи іншої проблеми та спрогнозувати на майбутнє.ukcneякість медичної допомогикачество медицинской помощиquality of medical careОгляд сучасних маркетингових методів для підвищення якості медичної допомогиTheses