Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaСигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSygyda, Liubov Oleksiivna2011-04-012011-04-012011Біловодська О.А. Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 55-662218-45110000-0002-0319-80700000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876Проаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару, визначено відмінності та спільні риси понять «конкурентоспроможність території» та «маркетингова привабливість території». Запропоновано методичний підхід до аналізу маркетингової привабливості регіону та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876Проанализированы современные подходы к пониманию территории как геотовара, определены отличия и общие черты понятий «конкурентоспособность территории» и «маркетинговая привлекательность территории». Предложен методический подход к анализу маркетинговой привлекательности региона и выполнена соответствующая оценка Сумской, Полтавской и Черниговской областей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876Modern approaches to understanding of territory as geogoods are analysed, differences and the general lines of concepts "competitiveness of territory" and "marketing attractiveness of territory" are defined. Methodical approaches to the analysis of regional marketing attractiveness are offered and the corresponding estimation of the Sumy, Poltava and Chernigov regions is done. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876ukcneтериторіальний продуктгеотоварконкурентоспроможність територіїмаркетингова привабливість територіїSWOT-аналізфактор достатності ресурсівфактор життєвого рівня населенняінвестиційний факторінноваційний факторекологічний фактортерриториальный продуктгеотоварконкурентоспособность территориимаркетинговая привлекательность территорииSWOT-анализфактор достаточности ресурсовфактор жизненного уровня населенияинвестиционный факторинновационный факторэкологический факторterritorial productgeogoodsterritial competitivenessmarketing appeal of territorySWOT-analysisfactor of resource’s sufficiencyfactor of a life’s population standardinvestment factorecological factorinnovative factorУдосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіонуУсовершенствование теоретико-методического похода к оценке маркетинговой привлекательности регионаImprovement of theoretik-methodical approaches to the estimation of regional marketing attractivenessArticle