Ласукова, Анна СергіївнаЛасукова, Анна СергеевнаLasukova, Anna Serhiivna2012-10-292017-08-032012-10-292017-08-032012Ласукова, А.С. Взаємозв'язок соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальності / А.С. Ласукова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 3. - С. 81-91.0000-0002-1929-4729http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57682Робота присвячена дослідженню причинно-наслідкового зв’язку соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальності, що обумовлено проблемою неправильного розуміння сутності цих двох понять та складністю їх розмежування. Запропоновано розглядати даний взаємозв’язок у двох випадках – коли соціально-етичний маркетинг є причиною, а корпоративна соціальна відповідальність наслідком, та у зворотному напрямку.The work is devoted to the study of cause-effect relationship of societal marketing and corporate social responsibility, due to a problem of misunderstanding the nature of these two concepts and the complexity of their differentiation. A correlation seen in two cases - when the social and ethical marketing is the cause and consequence of corporate social responsibility, and in the opposite direction.ukcneсоціально-етичний маркетингsocietal marketingкорпоративна соціальна відповідальністьcorporate social responsibilityпричинно-наслідковий зв'язокcausal linkВзаємозв'язок соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальностіThe relationship between societal marketing and corporate social responsibilityArticle