Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychГайтина, Н.М.2014-12-222014-12-222014Тєлєтов, О.С. Маркетингові дослідження рекламних засобів дрібних ринкових торговців [Текст] / О.С. Тєлєтов, Н.М. Гайтина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 182-184.0000-0001-9977-2294http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38204Ринок (базар), як форма збуту, завжди був популярним серед населення і незважаючи на сильну конкуренцію з боку великих мережевих магазинів, все ще значною мірою користується популярністю серед споживачів. Причиною такої прихильності до ринків вважають їх простоту, тому питання використання рекламних засобів на ринку до теперішнього часу практично не досліджувалося. Не зважаючи на стереотипи, ринок притягує до себе споживачів, кількість спонтанних покупок яких не менша за супермаркети, де діють правила мерчандайзингу і використання реклами на місці продажу. Тому, актуальність даного дослідження полягає у визначенні які рекламні засоби все ж таки використовуються ринковими торговцями.ukcneмаркетингові дослідженнямаркетинговые исследованияmarketing researchesрекламні засобирекламные средстваadvertising meansМаркетингові дослідження рекламних засобів дрібних ринкових торговцівTheses