Алещенко, О.С.2025-09-172025-09-172025Алещенко О. С. Інформаційна ігрова система на рушії Godot в жанрі шутер : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 – комп’ютерні науки / наук. кер. В. В. Москаленко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 84 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100401Розроблено повнофункціональну 3D ігрову систему на базі Godot Engine 4 з динамічною генерацією рівнів та навігацією штучного інтелекту. Система демонструє підтримку до 50+ одночасних AI агентів. Створено модульну архітектуру з принципами SOLID, систему збереження даних з JSON-серіалізацією та досягнуто 94.1% тестового покриття з використанням фреймворку GUT. Розроблено ефективну реалізацію системи фізичної симуляції руху як і штучного інтелекту так і гравця з використанням PID-контролера.ukcneОПП ІнформатикаOPP InformaticsGodot Engineдинамічна генерація рівнівdynamic level generationігровий штучний інтелектgaming artificial intelligenceнавігаційні картиnavigational chartsсистема збереження данихdata storage systemтестування програмного забезпеченняsoftware testingфізичне моделюванняphysical modelingфреймворк розробки ігорgame development frameworkІнформаційна ігрова система на рушії Godot в жанрі шутерBachelous paper