Свічкар, С.Г.2023-03-272023-03-272022Свічкар С. Г. Формування цінової політики фірми : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Ю. О. Мазін. Суми : Сумський державний університет, 2022. 49 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91242Робота присвячена питанням розробки цінової стратегії для підприємства. Для нашої країни енергетична незалежність має надпріоритетне значення. В умовах війни, коли більшість об’єктів вітрової та сонячної енергетики розрушено внаслідок воєнної агресіі Росії, коли страждає наша критична інфраструктура, для нашої держави стає важливим видобуток вугілля. Це актуалізує потребу вдосконалення цінової політики для вугледобувних підприємств. Треба наголосити, що вдала цінова політика фірми допоможе підвищити конкурентоздатність на бізнес-ринку та отримати прибуток. Метою даної роботи є дослідження теоретичних аспектів формування ціновох політики підприємства. Об’єкт дослідження – це шахта ВП«Червоноградська», показники її діяльності. Предмет дослідження – це відносинищо виникають між шахтою та державою в процесі ціноутворення на її продукцію.ukcneціниекономічна ефективністьцінова політикарозвитокрентабельністьбізнесpriceseconomic efficiencypricing policydevelopmentprofitabilitybusinessФормування цінової політики фірмиMasters thesis