Дядченко, Ганна ВікторівнаДядченко, Анна ВикторовнаDiadchenko, Hanna ViktorivnaГолованенко, Євгенія ОлександрівнаГолованенко, Евгения АлександровнаHolovanenko, Yevheniia Oleksandrivna2019-03-252019-03-252018Diadchenko, H.V. Role and place of the speech models in the process of grammar studying at the elementary level / H.V. Diadchenko, Y.O. Holovanenko // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 19-20 квітня 2018 р.. – Суми: СумДУ. – 2018. – С. 207-208.0000-0001-5325-1434http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72607У статті розглянуто систему мовленнєвих зразків, котрі використовуються при навчанні граматики на початковому етапі вивчення рідної мови як іноземної. Автори розкривають методику организації роботи з такими мовленнєвими зразками. Доведено, що ретельна підготовча робота на основі мовленнєвих зразків забезпечує відносну безпомилковість виконання комунікативного завданя в процесі діалогічного спілкування.В статье рассмотрена система речевых образцов, которые используются при обучении грамматике на начальном этапе изучения родного языка как иностранного. Авторы раскрывают методику организации работы с подобными речевыми образцами. Доказано, что тщательная подготовительная работа на основе речевых образцов обеспечивает относительную безошибочность выполнения коммуникативной задачи в процессе диалогического общения.In the article the system of the speech patterns being used during grammar studying on the elementary level of the native language as foreign learning is observed. The authors reveal the methodology of the organization of work with such speech patterns. It is proved that detailed preparatory work on the basis of speech patterns provides relative accurateness of the communicative aim fulfilment in the process of the dialogical conversation.encneмовленняречьspeechмовленнєвий зразокречевой образецspeech modelграматикаграмматикаgrammarпочатковий етапначальный этапelementary levelрідна мова як іноземнародной язык как иностранныйnative language as foreignRole and place of the speech models in the process of grammar studying at the elementary levelTheses