Тітуренко, Я.2025-06-232025-06-232025Тітуренко Я. Дизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення» / наук. кер. О. С. Філатова // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 123-126.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99260У межах нашого дослідження розглядається, як саме візуальний і комунікаційний дизайн допомагає «Суспільному» утверджувати свою ідентичність та підвищувати рівень довіри серед громадян. Вивчаються приклади використання дизайн-стратегій різних міжнародних мовників, які демонструють ефективність подібного підходу.ukcneдизайнсуспільне мовленнябрендdesignpublic broadcastingbrandДизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення»Theses