Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychІлляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia SerhiivnaДериколенко, Анна ОлександрівнаДериколенко, Анна АлександровнаDerykolenko, Anna Oleksandrivna2016-11-072016-11-072016Ілляшенко, С.М. Особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку [Текст] / С.М. Ілляшенко, Н.С. Ілляшенко, А.О. Дериколенко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. - C. 85-87.0000-0001-5484-97880000-0003-4971-5472http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47203Окреслено основні інструменти інтернет-маркетингу, що їх застосовують вітчизняні підприємства для просування своєї продукції (основну увагу приділено on-line каналам просування, оскільки вони є ефективнішими за of-line.Очерчены основные инструменты интернет-маркетинга, которые используют отечественные предприятия для продвижения своей продукции (основное внимание уделено on-line каналам продвижения, поскольку они являются более эффективными чем of-line).Outlines the basic tools of Internet marketing that they used domestic enterprises to promote their products (primary attention is given to on-line channels of promotion because they are more efficient for of-line).ukcneінтернет-маркетингинтернет-маркетингInternet marketingпросуванняпродвижениеpromotionпромислова продукціяпромышленная продукцияяindustrial productsОсобливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринкуОсобености применения инструментов интернет-маркетинга для продвижения продукции отчественных промышленных предприятий на рынкеFeatures of application of Internet marketing tools to promote products of domestic industrial enterprises on the marketTheses