Гриценко, Олена ІванівнаГриценко, Елена ИвановнаHrytsenko, Olena Ivanivna2015-05-062017-02-222015-05-062017-02-222015Гриценко, О.І. Торгова марка та торгові знаки як особливий вид нематеріальних активів [Текст] / О.І. Гриценко // Сучасні тенденції обліку, контролю й аналізу нематеріальних активів: колективна монографія / за заг. ред. Ф. О. Журавки. - Суми : Ярославна, 2015. – С. 87-100.0000-0003-0178-1139http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50094Проведено аналіз методологічних прийомів щодо удосконалення організації бухгалтерського обліку торговельної марки у складі витрат від операційної діяльності. Розглянуто наукові основи визнання та відображення в обліку торговельної марки. Визнані основні аспекти впливу торговельної марки на якість обслуговування.The analysis of methodological receptions is conducted in relation to the improvement of organization of record-keeping of trade mark in composition charges from operating activity. Scientific bases of confession and reflection are considered in the account of trade mark. The basic aspects of influence of trade mark are acknowledged on quality of service.ukcneторговельна маркаторговая маркаtrade markконкурентоспроможністьконкурентоспособностьcompetitivenessкласифікація витратклассификация расходовclassification of chargesТоргова марка та торгові знаки як особливий вид нематеріальних активівBrand and trademark as a special kind intangible assetsBook chapter