Дейнека, М.О.2020-09-282020-09-282020Дейнека, М.О. Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / М.О. Дейнека; наук. керівник О.В. Кубатко. - Суми: СумДУ, 2020. - 62 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79885У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ» проаналізовані поняття туристичного іміджу, міжнародного та внутрішнього туризму в цілому. У другому розділі «АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ СФЕРИ ТУРИЗМУ» досліджені вплив туризму на сучасний стан економіки та проаналізовані основні світові показники туризму. У третьому розділі «ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ» розглянуті та запропоновані стратегії розвитку туристичної сфери та зазначені основні питання щодо її прогресу.ukcneекономікаэкономикаeconomyтуризмtourismіміджимиджimageАналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвиткуBachelous paper