Білошкурська, Н.В.2015-04-302015-04-302015Білошкурська, Н.В. Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку [Текст] / Н.В. Білошкурська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 24-31.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39611У статті проведене маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку хліба пшеничного. Побудовано комплексну кореляційно-регресійну модель середньомісячної ціни 1 тонни хліба пшеничного з урахуванням впливу індексу споживчих цін, індексу цін виробників промислової продукції та середньомісячної заробітної плати одного працівника за щомісячними статистичними даними за 2012-2014 рр. Доведено, що найбільший вплив на ціну 1 тонни хліба пшеничного чинить індекс споживчих цін, тобто інфляція споживання.В статье проведено маркетинговое исследование факторов ценообразования на конкурентном рынке хлеба пшеничного. Построена комплексная корреляционно-регрессионная модель среднемесячной цены 1 тонны хлеба пшеничного с учетом влияния индекса потребительских цен, индекса цен производителей промышленной продукции и среднемесячной заработной платы одного работника, по ежемесячным статистическим данным за 2012-2014 гг. Доказано, что наибольшее влияние на цену 1 тонны хлеба пшеничной оказывает индекс потребительских цен, то есть инфляция потребления.The aim of the article. The aim of the article is the marketing research of the influence of macroeconomic factors on a weighted average price of wheat bread in a competitive market.ukcneмаркетингове дослідженняцінаіндекс цінфакторний аналізконкурентний ринокмаркетинговое исследованиеценаиндекс ценфакторный анализконкурентный рынокmarket researchpriceprice indexfactor analysiscompetitive marketМаркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринкуМаркетинговое исследование факторов ценообразования на конкурентном рынкеMarketing research of pricing factors in a competitive marketArticle