Долгова, Наталія ОлександрівнаДолгова, Наталия АлександровнаDolgova, Nataliia OleksandrivnaФедорчак, А.Ф.2020-05-062020-05-062019Долгова, Н.О. Професійно-прикладне значення фізичного виховання у фаховій підготовці студентів спеціальності «Інформатика» [Текст] / Н.О. Долгова, А.Ф. Федорчак // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту [Текст]: тези доповідей VІ Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 32-35.0000-0002-5091-4762https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77431В останні десятиліття комп’ютеризація охопила практично всі сфери життєдіяльності людини. Зрозумілий інтерес до професій, що пов’язані з обчислювальною технікою й автоматизованими системами. Натомість цей вид професійної діяльності передбачає переважно розумову працю, яка протікає в умовах малої рухової активності при тривалому збереженні статичної одноманітної пози. Це призводить до виникнення умов для підвищеної втомлюваності, зниження працездатності і погіршення самопочуття. У зв’язку з цим до студентів, які навчаються на спеціальності «Інформатика» та обчислювальної техніки, пред’являються підвищені вимоги до рівня розвитку окремих фізичних якостей і психофізіологічних властивостей організму, які сприяють більш ефективному виконанню професійної діяльності. Професійно-прикладна фізична підготовка представляє собою спеціалізований вид фізичного виховання, який здійснюється в узгодженості з вимогами і особливостями майбутньої професії. Вітчизняні науковці зазначають, що ППФП істотно впливає на підвищення якості професійного навчання і скорочення терміну опанування професійних навичок. Мета – дослідити необхідність професійно-прикладної фізичної підготовки студентів спеціальності «Інформатика» та її вплив на подальший професійний розвиток фахівця.ukcneфізична підготовка студентівфизическая подготовка студентовphysical preparation of studentsфізичне вихованняфизическое воспитаниеphysical educationПрофесійно-прикладне значення фізичного виховання у фаховій підготовці студентів спеціальності «Інформатика»Theses