Сигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov Oleksiivna2013-11-262013-11-262013Сигида, Л.О. Формування системи управління маркетинговою політикою розподілу підприємства [Текст] / Л.О. Сигида // Інтеграційні процеси розвитку економіки: Матеріали XXV міжнародної науково-практичної конференції, (Львів, 10-11 травня 2013 року) / Громадська організація «Львівська економічна фундація». У 2-х частинах. – Львів : ЛЄФ, 2013. - Ч. 2. – С. 73-74.0000-0002-0319-8070http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33134Маркетингова політика розподілу пронизує всю діяльність підприємства та впливає на функціонування його підсистем, визначаючи можливі зміни в них. Виходячи з цього, розроблення системи управління маркетинговою політикою розподілу є одним із першочергових завдань, що стоїть перед керівництвом підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33134Маркетинговая политика распределения пронизывает всю деятельность предприятия и влияет на функционирование его подсистем, определяя возможные изменения в них. Исходя из этого, разработка системы управления маркетинговой политикой распределения являются одной из первоочередных задач, стоящих перед руководством предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33134ukcneмаркетингова політика розподілууправлінняскладові політики розподілумаркетинговая политика распределенияуправлениясоставляющие политики распределенияФормування системи управління маркетинговою політикою розподілу підприємстваTheses