Фехінтола, Мосес ДамілолаЧернишова, Тетяна ГригорівнаЧернышова, Татьяна ГригорьевнаChernyshova, Tetiana Hryhorivna2021-07-282021-07-282021Фехінтола Мосес Дамілола, Чернишова Т. Г. Використання елементів інтегрованого навчання на заняттях з української мови як іноземної // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції 7–8 квітня 2021 р. Суми : Сумський державний університет, 2021. С. 148-155.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84781Проблема інтегрованого навчання за сучасних умов розвитку освітнього процесу залишається актуальною. Навчально-виховний процес у закладах вищої освіти вимагає нових підходів, які спрямовані на підготовку конкурентоспроможних фахівців. Формуванню такого пеціаліста сприяє впровадження в навчальний процес міжпредметної інтеграції. Зазначимо, що використання інтегрованого підходу в навчально-виховному процесі сприяє підвищенню мотивації студентів до розуміння явищ і процесів, що вивчаються, до різнобічного, нетрадиційного, практичного засвоєння знань з інших предметів.ukinc10інтегроване навчанняукраїнська моваіноземна моваintegrated learningukrainian languageforeign languagesинтегрированное обучениеукраинский языкиностранный языкВикористання елементів інтегрованого навчання на заняттях з української мови як іноземноїTheses