Головань, М.С.2013-12-162017-05-032013-12-162017-05-032013Головань М.С. Зміст та структура професійної компетентності декана факультету вищого навчального закладу III-IV рівня акредитації / М.С. Головань // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди”. – Дод. 1 до вип. 31, том IІІ (45) : тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2013 – С. 66-74.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51998Побудована компетентнісна модель декана факультету ВНЗ III-IV рівнів акредитації. Склад і зміст компетенцій декана факультету визначено у відповідності з положеннями компетентнісного підходу, вимогами до претендентів на посаду декана факультету ВНЗ III-IV рівня акредитації, а також на основі кваліфікаційної характеристики посади декана факультету, з урахуванням особливостей і специфіки діяльності ВНЗ.Build a competency model of the dean university III-IV accreditation levels. Composition and content competencies of dean determined in accordance with the provisions of the competency approach, requirements for applicants for the position of dean of faculty universities III-IV accreditation levels, and based on qualification characteristics of dean faculty, considering the characteristics and peculiarities of the university.ukcneвища освітапрофесійна компетентністьуправлінська компетентністькомпетенції деканаhigher educationprofessional competencemanagerial competencecompetence of the deanЗміст та структура професійної компетентності декана факультету вищого навчального закладу III-IV рівня акредитаціїThe content and structure of the professional competence of the dean of the faculty of higher educational institutions of III-IV accreditationArticle