Ілляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia Serhiivna2011-02-252011-02-252010Ілляшенко, Н.С. Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — № 1. — С.28-33.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3280Стаття присвячена розробленню концептуальних основ впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність вітчизняних промислових підприємств: визначено два основних напрямки діяльності підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу, запропонована схема впровадження концепції в діяльність підприємств, запропоновано комплекс інноваційного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3280ukcneконцепція інноваційного маркетингуорганізаційна структуракомплекс інноваційного маркетингупромислові підприємстваВпровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємствArticle