Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychІлляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia Serhiivna2019-05-072019-05-072019Ілляшенко, С.М. Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспекти / С.М. Ілляшенко, Н.С. Ілляшенко // Економічні, соціальні та психологічні аспекти маркетингових технологій: монографія / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2019. - С. 57-66.0000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72808Розвинуто і поглиблено методологічні і теоретико-методичні засади управління інноваційним розвитком в частині формалізації і підвищення рівня обґрунтованості рішень щодо формування ефективних ринково орієнтованих стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств.Получили развитие и углублены методологические и теоретико-методические основы управления инновационным развитием в части формализации и повышения уровня обоснованности решений касательно формирования эффективных рыночно-ориентированных стратегий инновационного развития промышленных предприятий.Evolved and deepened methodological and theoretical-methodological basis of innovative development in parts of formalizations and raise the level of validity of decisions concerning the development of effective market-oriented policies innovative development of industrial enterprises.ukcneінноваційний розвитокинновационное развитиеinnovative developmentінноваційна стратегіяинновационная стратегияinnovative strategyпромислове підприємствопромышленное предприятиеindustrial enterpriseуправління стратегіямиуправление стратегиямиmanagement strategiesмоделювання вибору стратегіймоделирование выбора стратегийmodelling the choice of strategiesМоделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспектиМоделювання вибору стратегый ынновацыйного розвитку промислового пыдприэмства: маркетинговы аспектиModelling the choice of strategy of innovative development of industrial enterprise: marketing aspectsBook chapter