Федоришин, М.В.Теліженко, Олександр МихайловичТелиженко, Александр МихайловичTelizhenko, Oleksandr Mykhailovych2015-12-212015-12-212015Федоришин, М.В. Прогнозування обсягів реалізації кондитерської продукції на основі еластичності попиту [Текст] / М.В. Федоришин, О.М. Теліженко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2015. - № 2. - С. 77-84.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43257У статті запропоновані науково-методичні підходи до прогнозування обсягів реалізації кондитерської продукції на основі показника еластичності обсягів реалізації від ціни та виручки від обсягу реалізації. При аналізі досліджувався вплив зміни таких критичних параметрів як ціна та обсяг реалізації продукції. Розраховані показники граничних цін, обсягів виробництва та визначено значення еластичності.В статье предложены научно-методические подходы к прогнозированию объемов реализации кондитерской продукции на основе показателя эластичности объемов реализации, зависящего от соотношения цены и выручки от объема реализации. При анализе исследовалось влияние изменения таких критических параметров как цена и объем реализации продукции. Рассчитаны показатели предельных цен, объемов производства и определено значение эластичности.In the paper. the authors propose d the scientific and methodological approaches to forecasting sales volumes of confectionery products based on the sales elasticity depending on the price and revenue - on sales. There was analysed the effect of changing critical parameters such as price and sales volume. There were calculatedthe values of marginal prices, the output, and the value of elasticity.ukcneгранична цінаграничний аналізграничні витратимаксимізація прибуткуеластичністьпредельная ценапредельный анализпредельные издержкимаксимизация прибылиэластичностьmarginal pricemarginal analysismarginal costsmaximize profitselasticityПрогнозування обсягів реалізації кондитерської продукції на основі еластичності попитуПрогнозирование объёмов реализации кондитерской продукции на основе эластичности спросаForecasting sales volumes of confectionary products based on the elasticity of demandArticle