Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaСигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSygyda, Liubov Oleksiivna2013-04-082013-04-082011Біловодська, О.А. Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Механізм регулювання економіки. – 2011. – № 3 (48). – Т. 2. – С. 215-222.0000-0002-0319-80700000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444Проаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару; здійснено узагальнюючу класифікацію споживачів територільного продукту; визначено теоретичні основи територіального позиціонування. Запропоновано методичний підхід щодо позиціонування території на основі оцінки її маркетингової привабливості та проведено деталізацію його етапів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444Проанализированы современные подходы к пониманию территории как геотовару; осуществлена обобщающая классификация потребителей териториального продукта; определены теоретические основы территориального позиционирования. Предложен методический подход относительно позиционирования территории на основе оценки ее маркетинговой привлекательности и проведена детализация его этапов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444Modern approaches of understanding territory as geogoods are analysed; summarizing classification of consumers of territory product is carried out; theoretical bases of the territorial positioning are certain. Methodical approach is offered in relation to positioning of territory on the basis of estimation of her marketing attractiveness and working out in detail of his stages is conducted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444ukcneтериторіальний продуктпозиціонуваннясегментаціямаркетингова привабливість територіїфакторіміджтерриториальный продуктпозиционированиесегментациямаркетинговая привлекательность территориифакторимиджterritorial productpositioningsegmentationmarketing attractiveness of territoryfactorimageПозиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвиткуПозиционирование территории на основе оценки маркетинговой привлекательности как основа ее инновационного развитияPositioning of territory on the basis of the estimation of marketing appeal as the basis of its innovative developmentArticle