Єжова, Ольга ОлександрівнаЕжова, Ольга АлександровнаYezhova, Olha Oleksandrivna2015-02-112015-02-112011Єжова, О.О. Формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів : монографія [Текст] / О. Єжова. – Суми : МакДен, 2011. – 412 с.0000-0002-8916-4575http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38825У монографії здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано розв’язання наукової проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів, що виявляється в обґрунтуванні теоретичних засад процесу формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнівської молоді та розробленні й експериментальній перевірці педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено сутність і зміст поняття “здоров’яспрямована діяльність”. Обґрунтовано концепцію формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів; педагогічну систему формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів ПТНЗ.В монографии осуществлено теоретическое обобщение и предложено решение научной проблемы формирования ценностного отношения к здоровью у учащихся профессионально-технических учебных учреждений, суть которого состоит в обосновании теоретических основ процесса формирования ценностного отношения к здоровью у учащейся молодежи и разработке, а также экспериментальной проверке педагогической системы формирования ценностного отношения к здоровью у учащихся. Определены сущность и содержание понятия “здоровьенаправленная деятельность”. Обоснованы концепция формирования ценностного отношения к здоровью и педагогическая система формирования ценностного отношения к здоровью у учащихся профессионально-технических учебных учреждений.In the scientific monograph the theoretical and methodical bases of the formation of value attitude to health in students of vocational educational establishments (VEE) are defined and substantiated. The essence and contents of the notion “health-oriented activities” are defined as a number of planned educational actions and measures aimed at the maintaining, strengthening, and formation of students’ health via creation of a formation of value attitude to students’ own health and the health of others. The conception of formation of value attitude to health in students of vocational educational establishments is substantiated; the pedagogical system of formation of value attitude to health in students of VEE is elaborated that secure the goal-directed management of this process in order to raise the levels of formation of value attitude to health in students.ukcneціннісне ставлення до здоров’яценностное отношение к здоровьюvalue attitude to healthпедагогічна системапедагогическая системаpedagogical systemучні професійно-технічних навчальних закладівучащиеся профессионально-технических учебных учрежденийstudents of vocational educational establishmentsпедагогічні працівники професійно-технічних навчальних закладівпедагогические работники профессионально-технических учебных учрежденийteachers of vocational educational establishmentsФормування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладівФормирование ценностного отношения к здоровью у учащихся профессионально-технических учебных учрежденийMonograph