Бондаренко, Алла ФедорівнаБондаренко, Алла ФедоровнаBondarenko, Alla Fedorivna2012-03-032017-02-252012-03-032017-02-251997Бондаренко, А. Ф. Маркетинг и менеджмент инноваций [Текст] / А. Ф. Бондаренко. – Сумы : Инициатива, 1997. – 79 с.0000-0002-8439-1787http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50279Брошюра содержит проблематику вопросов, посвященных достижениям инновационного предпринимательства за рубежом, маркетингу и менеджменту инноваций. Для научных работников, специалистов в области финансов, маркетинга, инновационного бизнеса.The brochure contains sensitive questions on the achievements of innovative entrepreneurship abroad, marketing and management innovation. For scientists, experts in finance, marketing, and business innovation.Брошура вміщує проблематику питань, присвячених досягненням інноваційного підприємництва за кордоном, маркетингу і менеджменту інновацій. Для наукових працівників, фахівців в галузі фінансів, маркетингу, інноваційного бізнесу.othercneмаркетингменеджментінноваціїспільна науково-виробнича і технічна діяльністьmarketingjoint research, production and technical activitiesmanagementinnovationsинновационный бизнесконсорциумдиверсификациямодификация продукцииdiversificationmodification of the productМаркетинг и менеджмент инновацийМаркетинг і менеджмент інноваційMarketing and Innovation ManagementBook