Повалій, Тетяна ЛеонідівнаПовалий, Татьяна ЛеонидовнаPovalii, Tetiana LeonidivnaБірюк, Н.2021-07-142021-07-142021Повалій, Т., Бірюк, Н. Змістові складові розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали ІХ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, 15–16 квітня 2021 р. Суми : Сумський державний університет, 2021. С. 228-233.0000-0001-5821-9775https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84654В умовах високої конкурентної боротьби для великої кількості підприємств важливим стає привертання уваги до різних методів дослідження ринку з метою мінімізації витрат і пошуку ефективних стратегій, що дозволять утримати власні позиції на ринку, наростити обсяги збуту і при цьому зберегти лояльність споживачів до своєї продукції (у нашому випадку такою продукцією виступають соціокультурні послуги). Для цього створюються різні маркетингові стратегії, що дозволяють вивести відносини між виробником і споживачем на новий рівень. У таких ситуаціях організації замислюються про ретельне опрацювання рекламної стратегії, а зокрема про розробку медіаплану.ukinc10рекламна кампаніямаркетингові стратегіїмедіаплануванняadvertising campaignmarketing strategiesmedia planningрекламная кампаниямаркетинговые стратегиимедиапланированиеЗмістові складові розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послугTheses