Zabarna, E.M.2015-01-082015-01-082014Zabarna, E.M. Characteristics of marketing of industrial innovations in the region [Текст] / E.M. Zabarna // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - C. 11-19.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38375У статті досліджено поняття, сутність та специфіку формування системи маркетингу науково-технічної продукції в регіоні. Проаналізовано сучасний стан ринку інновацій у регіонах. Визначено фактори, що впливають на напрямок діяльності дослідницької організації в регіоні. Запропоновано методичні підходи до оцінки факторів, які розглядають під час проведення економічного аналізу нової продукції.В статье исследованы понятия, сущность и специфика формирования системы маркетинга научно-технической продукции в регионе. Проанализировано современное состояние рынка инноваций в регионах. Определены факторы, воздействующие на направление деятельности исследовательской организации в регионе. Предложены методические подходы к оценке факторов, рассматриваемых при проведении экономического анализа новой продукции.The article explores the concept of the essence and specificity of formation of the marketing system of scientific and technical products in the region. The author analyses the current state of market of innovations in the regions. Article defines the factors affecting the area of activity of the research organization in the region and offers methodical approaches to the estimation of the factors considered in the economic analysis of new products.encnemarketscientific and technical productionscientific and technical organizationmarketingregional developmentринокнауково-технічна продукціянауково-технічна організаціямаркетингрегіональний розвитокрынокнаучно-техническая продукциянаучно-техническая организациямаркетингрегиональное развитиеCharacteristics of marketing of industrial innovations in the regionОсобливості маркетингу промислових нововведень у регіоніОсобенности маркетинга промышленных нововведений в регионе