Islam, M.R.Kalevela, S.A.Rivera, J.A.Rashid, T.B.2019-12-182019-12-182019Dynamic Modulus and Field Performance of Cold-in-Place Recycled Asphalt Pavement [Текст] / M.R. Islam, S.A. Kalevela, J.A. Rivera, T.B. Rashid // Журнал інженерних наук. - 2019. - Т. 6, № 2. - С. B1-B7. - DOI: 10.21272/jes.2019.6(2).b1http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75264У цьому дослідженні вивчається динамічний модуль асфальтового матеріалу та продуктивність його перероблення за допомогою даних про експлуатацію та лабораторних випробувань. Кафедра транспорту Колорадо має 37 проектів з використання даного матеріалу площею більше 8 км 2. Для відстеження результатів і збирання дослідних матеріалів для лабораторних досліджень було відібрано зразки з десяти проектів. Тестування динамічного модуля для даного матеріалу відбувалось у лабораторії кафедри транспорту Державного університету Колорадо. Результати свідчать про те, що досліджувані показники якості є переважно нижчими за порогові значення впродовж періоду експлуатації. Зокрема, міжнародний показник шорсткості та поперечне розтріскування ніколи не перевищували порогові значення впродовж усього періоду дослідження. Лише два асфальтні покриття перевищили порогові показники для втомних тріщин після 8–10 років експлуатації. Грунтуючись на технічних міркуваннях, виміряні показники аналогічні до показників для звичайних тротуарів. Результати лабораторних досліджень показали, що матеріал має приблизно на 50 % менший динамічний модуль порівняно з традиційною асфальтовою сумішшю.This study investigates the dynamic modulus of cold-in-place recycling (CIR) asphalt material and its performance using pavement performance data and laboratory dynamic modulus testing. Colorado Department of Transportation (CDOT) has 37 projects with over 8 million square yards using CIR materials. Sites from ten projects were selected to monitor the performances and collect samples for laboratory testing. Dynamic modulus testing on the CIR cores was conducted by the CDOT. Results show measured distresses of CIR rehabilitation techniques are mostly below the threshold values during the service period. International Roughness Index, rutting, and transverse cracking never exceeded the threshold values during the studied period. Only two CIR pavements exceeded the threshold values for fatigue cracking after 8-10 years of service. Measured distresses of CIR rehabilitation techniques are similar to conventional pavements based on engineering judgment. The laboratory dynamic modulus test results show CIR has about 50 % less dynamic modulus compared to the traditional asphalt mixture.encneасфальтне покриттяхолодне перероблення на місцідинамічний модульвтомна тріщинапоперечне розтріскуванняasphalt pavementcold-in-place recyclingdynamic modulusfatigue crackingtransverse crackingDynamic Modulus and Field Performance of Cold-in-Place Recycled Asphalt PavementДинамічний модуль та експлуатаційні характеристики переробленого асфальтового покриттяArticle