Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii Mykolaiovych2011-06-092011-06-092011Ілляшенко С.М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 13-262218-45110000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159У статті розкрито сутність і зміст товарної інноваційної політики сучасного підприємства та визначено особливості її основних заходів. Розроблено методичні засади вибору пріоритетних напрямів її реалізації з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов інноваційної діяльності. Запропоновано підходи до управління за формалізованими процедурами інноваційними товарами на етапах їх життєвого циклу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159В статье раскрыты сущность и содержание товарной инновационной политики современного предприятия и определены особенности ее основных мероприятий. Разработаны методические основы выбора приоритетных направлений ее реализации с учетом внешних и внутренних условий инновационной деятельности. Предложены подходы к управлению по формализованным процедурам инновационными товарами на этапах их жизненного цикла. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159The article reveals the essence and content of the commodity innovation policy of a modern enterprise and identifies features of its major activities. The methodical bases for selecting priority areas of its implementation with taking into account external and internal environment of innovation are developed. The approaches to the management of formalized procedures for innovative products throughout their life cycle are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159ukcneтоварна інноваційна політикапідприємство-інноваторуправліннятоварна номенклатуратоварні лініїтоварні одиницітоварная инновационная политикапредприятие-инноваторуправлениетоварная номенклатуратоварные линиитоварные единицыcommodity innovation policycompany-innovatormanagementcommodity nomenclatureproduct linesproduct unitТеоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємстваТеоретико-методические основы товарной инновационной политики предприятияTheoretical and methodical foundations of commodity innovation policy of the enterpriseArticle