Бондаренко, А.І.2024-06-262024-06-262024Бондаренко А. І. Роль соціальних мереж у розвитку бізнесу: можливості та стратегії використання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. І. М. Бурлакова. Суми : Сумський державний університет, 2024. 64 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95897В сучасному світі цифрових технологій, соціальні мережі відіграють ключову роль у формуванні взаємовідносин між бізнесом та його клієнтами. З розвитком інтернету і мобільних технологій, соціальні платформи стали невід’ємною частиною повсякденного життя мільярдів людей. Вони надають унікальні можливості для бізнесу, дозволяючи досягати великої аудиторії з мінімальними витратами та підвищувати впізнаваність бренду.In today's digital world, social networks play a key role in building relationships between businesses and their customers. With the development of the Internet and mobile technologies, social platforms have become an integral part of the daily life of billions of people. They provide unique business opportunities, allowing you to reach a large audience with minimal costs and increase brand awareness.ukcneбізнесbusinessефективністьefficiencyмаркетингmarketingсоціальна мережаsocial networkспоживачconsumerстратегіяstrategyрекламаadvertisingРоль соціальних мереж у розвитку бізнесу: можливості та стратегії використанняBachelous paper