Ільченко, Т.С.2020-01-272020-01-272019Ільченко, Т.С. Аналіз товарної політики ПАТ «Сумихімпром» та шляхи її удосконалення [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.030507 - маркетинг / Т.С. Ільченко; наук. керівник Ю.В. Білан. – Суми: СумДУ, 2019. – 86 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76023Предмет дослідження - аналіз маркетингової товарної політики підприємств. Об'єкт дослідження - аналіз маркетингової товарної політики було виконано для ПАТ “Сумихімпром”. Мета роботи - пошук шляхів підвищення ефективності виробництва на ПАТ “Сумихімпром” на основі оцінки товарної політики підприємства і розробки рекомендацій з її керування.ukcneтоварgoodsтоварна політикатоварная политикаcommodity policyноменклатураnomenclatureконкурентоспроможністьконкурентоспособностьcompetitivenessмодифікація асортиментних групмодификация ассортиментных группmodification of assortment groupsдиверсифікаціядиверсификацияdiversificationАналіз товарної політики ПАТ «Сумихімпром» та шляхи її удосконаленняAnalysis of commodity policy of PJSC «Sumykhimprom» and ways of its improvementBachelous paper