Плохута, Тетяна МиколаївнаПлохута, Татьяна НиколаевнаPlokhuta, Tetiana Mykolaivna2014-05-192014-05-192014Плохута, Т.М. Тестовий контроль: діагностична функція [Текст] / Т.М. Плохута // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 181-183.0000-0002-8106-7367http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34679Педагогічна діагностика та її невід’ємний засіб – тестовий контроль – базуються на глибоких історичних коренях і культурно-педагогічних традиціях, які у радянські часи з кінця 30-х років XX століття були штучно виведені за рамки вітчизняної освітньої практики, в результаті чого багато викладачів опинилися поза межами справжньої діагностичної культури як важливої складової практичної педагогічної діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34679ukcneтестуваннятестированиеtestingТестовий контроль: діагностична функціяTheses