Гриценко, Олена ІванівнаГриценко, Елена ИвановнаGritsenko, Olena Ivanovna2015-04-272017-05-252015-04-272017-05-252015Гриценко O.I. Визнання та відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування [Електронний ресурс] / O.I. Гриценкo // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – № 3. – Режим доступа: http://www.global-national.in.ua/archive/3-2015/172.pdf0000-0003-0178-1139http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53406У статті розглянуто наукові основи визнання та відображення в обліку торговельної марки. Визнані основні аспекти впливу торговельної марки на якість обслуговування. Проведено аналіз методологічних прийомів щодо удосконалення організації бухгалтерського обліку торговельної марки у складі витрат від операційної діяльності.В статье рассмотрены научные основы признания и отражения в учёте торговой марке. Определены основные аспекты влияния торговой марки на качество обслуживания. Проведен анализ методологических приемов усовершенствования организации бухгалтерского учёта в составе расходов от операционной деятельности.In the article scientific bases of confession and reflection are considered in the account of trade mark. The basic aspects of influence of trade mark are acknowledged on quality of service. The analysis of methodological receptions is conducted in relation to the improvement of organization of record-keeping of trade mark in composition charges from operating activityukcneторговельна маркаtrade markвитратиchargesкласифікація витратclassification of chargesконкурентоспроможністьcompetitivenessякість обслуговуванняquality of serviceторговая маркарасходыклассификация расходовконкурентоспособностькачество обслуживанияВизнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговуванняConfession and reflection is in the account of trade mark in the context of providing of quality of service.Признание и отражение в учете торговой марки в контексте обеспечения качества обслуживанияArticle